Támogatóink

KIEMELT TÁMOGATÓINK
Társadalmi szerepvállalás

A lakosság számára egy vállalat sikere nem feltétlenül az üzleti eredményein mérhető, vagy hogy milyen ütemben terjeszkedik, hanem azzal is, hogy miként szolgálja a közösséget. Így napjainkban a piacon meghatározó üzleti tevékenységet folytató cég számára szinte kötelesség a társadalmi szerepvállalás.

Nagyvállalatok már jó ideje tudatosan terjesztik ki e tevékenységüket a lakosság felé, ezekre jelentős összegeket fordítanak. Az utóbbi időben azonban kisebb cégek részéről is megnőtt az aktivitás, hiszen nem kell mindig költséges tevékenységekre gondolni, ha a társadalom számára hasznosak szeretnének lenni.

Az adományozó cégek részéről nem merül fel reklámjellegű kérés, azonban a megjelenés, az elkötelezettség egy adott cél mellett formálja a gondolkodásmódot a lakosság, az adományozó, és az adományozott munkatársainak körében, és figyelmet irányít azon területekre, ahol a segítség értéket teremt.